EN / sr

Misija

Misija konferencije Rebranding Serbia je da kroz predavanja eminentnih stručnjaka na temu nacionalnog/državnog brendiranja, kao i kroz primere iz oblasti nauke, umetnosti, sporta i preduzetništva naših najistaknutijih pojedinaca i institucija ukaže se na važnost i značaj sistemskog razvoja pozitivnog imidža Srbije.

Vizija

Vizija konferencije Rebranding Serbia je da menjajući sebe na bolje iznutra, praćeno dugoročnim, sistematskim, i institucionalizovanim radom, brendiranje Srbije iz pasivne faze posmatrača i „žrtve“ (pre)okrene se u aktivnu fazu delatnika i tvorca sopstevnog, pozitivnog, imidža.

Glavni cilj

Glavni cilj ovogodišnje konferencije Rebranding Serbia je podizanje svesti srpskog javnog mnjenja, medija i donosioca odluka o važnosti nacionalnog (re)brendiranja Srbije.

Konferencija o nacionalnom brendiranju

10.VII 2014.

 

Program 2015.

Rebrand Serbia 3

 

-Konferencija o nacionalnom brendiranju-
Petak, 10. jul 2015, Zgrada rektorata (Kampus Univerziteta u Novom Sadu)

 

12.00 – 13.30                       
Uvodna predavanja “re:)branding Serbia”

Gordana Plamenac, Direktor Turističke Organizacije Srbije
Milena Veselinović, Novinar, CNN International
Prezentacija: Kako da zainteresujete međunarodne medije za Vašu zemlju (na pravi način)?
MSc Dušan Kovačević, CEO Exit Festival

 

13.30 – 14.15
Pauza 

  

14.15 – 15.30
Panel "I am Serbia" - promocija Srbije kroz ljude

Veljko Paunović,Trener U20 omladinske reprezetacije Srbije, Šampiona sveta 2015.

Jovana Ružičić, Osnivačica udruženja Repats Serbia, PR Konsultantkinja, Osnivačica i direktorka Centra za mame

Dragana Kojičić, Direktorka of EARTH&CRAFTS i članica Repats Serbia

Charles Cather, Osnivač "Say Serbia" and autor bloga SerbiaThroughAmericanEyes.wordpress.com

Jovan Simić, Humanitarni aktivista

 

 

Program 2014.

Rebrand Serbia 2

 

-Konferencija o nacionalnom brendiranju-
Četvrtak, 10. jul 2014, Sedište NIS-a

 

17:00 – 17:15h                       
Pozdravni govori i svečano otvaranje:

Dušan Kovačević, Direktor i osnivač, EXIT Festival
Gloria Gaynor, Globalna muzička superzvezda

 

17:15-17:30                           
Panel: Kako istok i zapad vide Srbiju 2014-te godine?


Nj.E.  Narinder Čauhan, Ambasadorka, Ambasada Republike Indije “India-Serbia Program”
Nj.E.  Gordon Duguid, Zamenik  Ambasadora, Ambasada Sjedinjenih Američkih Država  
Prof. dr Ana S. Trbović, Dekanka Fakulteta za ekonomiju, finansije i administraciju-FEFA 

                                                                    

17:30 – 18:15h                      

Prezentacije: Mogući putevi formiranja “Brenda Srbija

Slavica Square, Direktorka, NLP Institut – Od unutrašnjih promena do promene imidža cele nacije

Miša Lukić, Predsednik UO, Publicis Group – “Kreativne Industrije i Rebrendiranje Srbije “

Miroslav Dragićević, Senior Partner, Horwath Consulting, “Važnost turističkog bredniranja za sveukupni imidž Srbije”

Marina Švabić, Direktorka, Naučna Fondacija “Nikola Tesla” Nju Jork(SAD) – “Tesla i javna diplomatija Srbije”

Promovišanje Srbije kroz  mlade talente – NIS program “Energija znanja”

 

Program 2013.

Rebrand Serbia 1

17:00 – 17:15 Otvaranje konferencije



Nebojša Stefanović, Predsednik Narodne Skupštine Republike Srbije, pozdravni govor

Dušan Kovačević, CEO EXIT-a, uvodna reč “EXIT i rebrendiranje Srbije”

17:15 – 18:30 Panel I: Brendiranje u funkciji razvoja moderne države

Uvodna reč: prof. dr Ana S. Trbović, dekanka Fakulteta za ekonomiju, finansije i administraciju-FEFA

Džeremi Hildret, guru nacionalnog brendiranja, “Značaj dobrog nacionalnog brendiranja za razvoj modernih država - uspešni primeri ”

Sudhir John Horo, učesnik programa rebrendiranja Indije, “Javno-privatno partnerstvo u nacionalnom brendiranju Republike Indije”

Aleksandra Drecun, Direktorka Centra za promociju nauke, “Tesla kao srpski brend – brendiranje Srbije kroz nauku”

prof. dr Goran Petković, Državni sekretar za turizam, Ministarstvo finansija i privrede, “Brendiranje Srbije kao turističke destinacije”

18:30 – 18:45 Kratka pauza

18:45 – 19:30 Panel II: Mogući putevi formiranja Brenda “Srbija”

Uvodno izlaganje: Prof. Philippe Mihailovich, vodeći akademski predavač na više evropskih Univerziteta na temu brendiranja i izgradnje brendova, “Mogući putevi izgradnje nacionalnog brenda Srbije”

Milan Ristić, Direktor Marketinške Agencije Profile, “Brendiranje Srbije kao zemlje festivala – Guča kao globalni brend”

Nikola Damjanov, Nordeus, “Top Eleven – football manager kao vodeći srpski i svetski brend u digitalnom svetu”

Kevin Shannon, Britanski filmadžija, bloger i avanturista “Walk Serbia projekat”

Karl Odbur, Francuz koji se posvetio promociji Srbije u svetu, Projekat ambassador-serbia.com

19:30 – 20:00 Svečani koktel

  • Sudhir John Horo

    kreator nekoliko svetskih kampanja za promociju investicija i turizma Indije koje su ocenjene među najboljim na svetu na Svetskom ekonomskom forumu u Davosu.

    Sudhir John Horo je osnivač i direktor kompanije Ideaworks Design & Strategy Pvt. Ltd. – jedine indijske kompanije u oblasti komunikacionog dizajna koji je specijalizovan u oblasti brendinga mesta i projekata javne diplomatije. Horo je alumnista Nacionalnog institute za dizajn u Ahmedabadu u Indiji, specijalizovao se u oblasti grafičkog dizajna. U industriji komunikacionog dizajna radi već 13 godina u oblastima štampe, online izdavaštva, izložbi, multimedije i reklamiranja za brendove poput The World Bank, Discovery Communications, Thomas Cook Publishing, Evalueserve, LG Electronics i Siemens Mobile.

    2006. godine, zajedno sa Amitom Shahijem, Horo je osnovao IdeaWorks, i od tada zajedno rade sa raznim nacionalnim i regionalnim vladama u oblasti nacionalnog brendiranja i komunikacije u javnoj diplomatiji, od kojih je najvažniji rad na kampanji UK Creating Tomorrow – javna diplomatska inicijativa visoke britanske komisije u Indiji 2006. godine, kao i rad na kampanji Bonjour India – međugradska inicijativa Francuske ambasade u Indiji, 2011. godine.

    Povezivan je sa India Brand Equity Foundation (IBEF), (javno-privatno partnerstvo između Ministarstva trgovine i industrije, Vlade Indije kao i Konfederacije indijske industrije, koja ima cilj da na efikasan način predstavi indijsku poslovnu perspektivu i utiče na poslovna partnerstva na globalnom tržištu) od početka postojanja. Horo je učestvovao i u razvijanju komunikacije za indijski poslovni brend, lansiran 2006. godine na svetskom skupu Svetskog ekonomskog foruma u Davosu, nakon čega su usledila velika dešavanja, kao što su Hannover Messe 2006, India Business Exhibition u Evropskom parlamentu u Briselu 2006. godine, kao i IncredibleIndia@60 u Njujorku 2007. godine. Takođe je sarađivao sa Incredible India, indijskim turističkim brendom, dizajnirajući i izvršavajući štampu i veliku reklamnu kampanju u Singapuru koja je prikazana na trci formule 1 - Velikoj nagradi Singapura 2008.

    2011. godine, kao deo novostvorenog privatnog Brand India promocionog programa, Horo je započeo diskusionu platformu InDialogues, koja je u Indiju dovela svetske eksperte u raznim domenima - dizajnere, fotografe, biznis lidere, socijalne preduzetnike, akademike, kreatore politike i vladine zvaničnike kako bi zajedno diskutovali na razne teme koje se tiču države Indije. Platforma je poslužila kao uporište za interakcije između mladih studenata i eksperta u pomenutim oblastima.

    2011. godine Horo je osmislio koncept INDIAFRICA: A Shared Future – jedinstvenu inicijativu koja ima za cilj da angažuje omladinu kao i mlade profesionalce iz Indije i Afrike kroz razne konkurse, društva, mentorske programe, zajedničke projekte, dešavanja i kulturne razmene. Program trenutno podržavaju Državna diplomatska divizija, Ministarstvo spoljnih poslova, kao i Vlada Indije, a trenutno je u trećoj godini postojanja. Do sada, program je dopro do mladih u preko 30 zemalja u Africi, i sakupio je oko 45 miliona ljudi na društvenim mrežama. Program se može pratiti preko sajta www.indiafrica.in.

    Horo pomno prati javnu diplomatiju, brending mesta, društvene inovacije kao i preduzetništvo, preduzetništvo u kulturnoj i kreativnoj industriji, kao i društveni razvitak preko oblasti dizajna.

  • Jeremy Hildreth

    ekspert na polju međunarodnog brendinga i ekspert za identitet

    Jeremy Hildreth je jedan od pionira discipline mesnog brendinga, pomažući gradovima i državama u privlačenju stranog interesa i turizma kroz domišljate taktike i vešto smišljene strategije. Sektor njegovog privatnog posla fokusira se na “brendove koje nastaju iz mesta” i predavanja kako iskoristiti prednost porekla kompanije u svrhu komercijalnog napretka.

    Hildreth je jedini profesionalac koji je blisko sarađivao sa osnivačima nacionalnog brendinga: Wallyjem Olinsom, predsednikom Saffrona (gde je Hildreth vodio mesni brending pet godina) i Simonom Anholtom, sa kojim je napisao zajedničku knjigu Brand America: The Mother of All Brands (koja je prevedena na pet jezika i koja već ima drugo izdanje iz 2010. godine).

    Tokom poslednje decenije, Hildreth je savetovao vlade brojnih država o vodećim pitanjima o imidžu same države, među kojima su Mongolija, Severna Irska, Litvanija, Poljska, Istočni Timor, Gana, Monika i Mauricijus, kao i gradove, među kojima su najistaknutiji London i Rio de Žaneiro cities, i regije poput Švedske Laponije i Latinske Amerike. Hildreth je takođe kopirajter, a njegovo bogato iskustvo uključuje firme poput Nike-a i Volkswagena kao i privatni rad sa klijentelom pretežno iz Londona.

    Hildreth je Amerikanac sa evropskim državljanstvom, sa sedištem u Londonu. Diplomirao je na Wharton School na Univerzitetu u Pensilvaniji, a MBA zvanje stekao na čuvenom Oksfordu. Devedesetih godina prošlog veka, proveo je nekoliko godina kao istraživač na polisama za vašingtonski think-tank (trust mozgova) i kao ekonomski analitičar na Vol Stritu, pišući za The Washington Times, The New York Post, USA Today, the Boston Herald kao i kanadski National Post.

    Kao novinar redovno doprinosi listovima kao što su Monocle i The Wall Street Journal’, na Leisure & Arts odeljku. O Hildrethovim podvizima oglasio se Kurt Loder, legendarni VJ sa MTVja kao i urednik u časopisu Rolling Stone, rekavši: “Čoveče, bez imalo muke proširuješ zlatno doba putopisa.”

    Trenutno je u Ulan Batoru gde razvija strategiju i kreativno izvršenje mongolskog kašmira i sektora egzotičnih vlakana – industriji koja doprinosi oko 10% državnom godišnjem prihodu i blizu 100% mongolskim nomadima koji su u milionskom broju.

    Probrane skorašnje publikacije

    • “The measurement challenge,” chapter 12 of Destination Brands 3rd ed., 2011.
    • “Nation branding: yesterday, today and tomorrow” (with Wally Olins), chapter 3 of Destination Brands 3rd ed., 2011.
    • “Place branding: a view at arm’s length,” Place Branding and Public Diplomacy, Spring 2010.

  • Philippe Mihailovich

    smatra se vodećim akademikom na polju brend menadžmenta, specijalizujući se primarno u stvaranju i eksploataciji brendova. Takođe je teoretičar-osnivač arhitekture brendova kao i brend stretching-a.

    Kao prakticioner bio je šef marketinga za poznate internacionalne brendove poput Nivea-e, Wella-e (P&G) i British Telecom-a i kao consultant je asistirao u stvaranju, odnosno repozicioniranju brojnih vodećih brendova, od privatnih vlasništava do kuća visoke mode, luksuznih hotela, avio-kompanija i hotela. Kao osnivač i predsednik firme HAUTeLUXE, trenutno radi kao strateg na Brand DNA Story-building-u kao i brend stratching-u u ‘luksuznoj’ industriji u Parizu, Londonu i Njujorku.

    Philippe je takođe i konferencioni govornik i akademik. Kao vanredni profesor u oblasti brend menadžmenta, sa specijalnošću u oblastima visokog luksuznog brendinga i Story-Building strategija radi na MBA, MIM, MBC, MSc i drugim programima u vodećim svetskim školama biznisa kao što su INSEEC, EDHEC, Stockholm School of Economics - Riga, Institute Francais de la Mode (IFM Summer Program), IFA i drugima.
    Kao poverenik za brendove/savetnik, često je uključen u rešavanje problema, oživljavanje brendova kao i remodifikovanje brend storija kao i strategija sadržajne komunikacije kao i razvijanje novih brendova – od sukonceptualizacije i stvaranja do razvoja održivih strategija imidža i porasta poslovnih prihoda.

    Rođen u Južnoafričkoj Republici sa francuskim i švajcarskim poreklom sa majčine i srpskim i nemačkim poreklom sa očeve strane, započeo je kao modni fotograf u Johanesburgu, nastavljajući karijeru u modnom menadžmentu nakon bečelor diploma u oblasti industrijalne psihologije kao i socijalne antropologije na Univerzitetu u Witwatersrandu, nakon čega je nastavio master studije u oblasti naprednog marketinga kao i istraživački rad na doktorskim studijama na Surrey univerzitetu u Velikoj Britaniji.

    Napisao je brojne akademske članke na polju arhitekture brenda koji su objavljeni u Journal of Brand Management i u Journal of Place Branding. Takođe je objavio niz teorija u oblasti luksuznog brendinga na LuxurySociety.com portal, i član je Medinge grupe, neprofitnog internacionalnog kolektiva, odnosno trusta mozgova sačinjenog od istaknutih autora i prakticionera u oblasti brendinga sa ciljem promocije humanosti i etike u brendingu.

MEDIA


Exit Blic Nis Continental Wind SerbiaUSA

Partneri

Petra Kočića 15a; Novi Sad,
Tel/Fax: +381 21 632 02 13
answerme@rebrand.rs